środa, 24 sierpnia 2022

Postępy: Bez ograniczeń, Ukryte Bestie

By trochę uregulować to, co trafia na bloga, zdecydowałem napisać kila rzeczy.
Dopiero zacząłem z moim blogiem, więc nie wiem jak wszystko się potoczy, ale plan jest taki, żeby opublikować coś w każdym tygodniu, lub przynajmniej pokazać Wam, jakie postępy mam.

Zaktualizowałem Harmonogram, możecie spodziewać się kolejnych części historii w każdy weekend. Potrzebuję czasu na rysowanie, dlatego nie może być szybciej 😅. Jestem już w połowie rysowania kolejnej grafiki, więc nie powinno być żadnych niespodzianek w tym tygodniu. Popatrzcie na małą zapowiedź.


Opowiadanie Bez ograniczeń będzie podzielone na cztery części (rysunki). Po tym powinna być mała niespodzianka i kolejne opowiadanie Cienie Króla (również podzielone na cztery części).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany wpis

Ukryte Bestie, Księga I. HUB Opowieści, Mokry Dzik

Popularne wpisy