środa, 17 sierpnia 2022

Nieśmiało i pikantnie (pojedyncza)

Część serii "Exiled Jack (+more)" zapoczątkowanej na forum (gry) Conan Exiles (publikowana w języku angielskim). Przez ostatnie dwa lata, opublikowałem 7 zazębiających się historii i 10 pojedynczych gagów. Historie zawierają ponad 70 screenshot-ów z gry, ale to nie koniec. Planuje publikować tam przez kolejne lata.

Zastrzeżenie: Żadna z historii nie wspomina nazw miejsc ani postaci obecnych w grze Conan Exiles ani w świecie Conana Barbarzyńcy lub innych uniwersach…

Krótki list pozostawiony na stolę:

  Jeśli to czytasz, zrób sobie przysługę i odejdź, zawróć i nie zatrzymuj się. Może i znalazłeś samotnię, którą nazywam domem, ale nie zadowolą cię rzeczy, jakie zdołałam zebrać - ledwie starczają mi na przeżycie. Jednak takie życie wybrałam, z dala od wszystkich.

  Na początku nie było mi łatwo. By przetrwać, ukrywałam się i unikałam nieznajomych, ale w końcu nauczyłam się mylić pościgi i zastawiać pułapki - dlatego pewnie już nie doczytasz do tego miejsca. Wystarczyło kilka monet na stoliku i krótki list, by odwrócić uwagę od kadzidełek, których opary bezwiednie wdychasz. Mogłeś okryć twarz kawałkiem tkaniny, który leży obok. Mogłeś po prostu wyjść... A tak, zostaniesz ze mną. Zaśnij i śnij o swoim drogocennym skarbie.

  Przepraszam, że pozwoliłam, byś mnie zauważył, że nie udało mi się zmylić twojego pościgu i że dotarłeś do mojej kryjówki. Następnym razem postaram się bardziej.

  Dzięki za rzeczy, które miałeś przy sobie, przyjacielu.

Gdzie znaleźć całą serię? Więcej o tym poniżej.


🔞 Zawartość: Treść i grafika w miejscu docelowym linków mogą zostać uznane za nieodpowiednie dla osób nieletnich.

Pierwsza strona tematu - Short Stories - Exiled Jack (+more) 🔞
 
Link bezpośredni do historii - Nieśmiało i pikantnie (pojedyncza) 🔞 (w języku angielskim)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polecany wpis

Ukryte Bestie, Księga I. HUB Opowieści, Mokry Dzik

Popularne wpisy